levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Äntligen!!

Publicerad 2016-10-24 21:49:06 i

Efter en dag med öppning på jobbet vidare till områdesträff med lärarförbundet. God lunch på grandhotell. Tillbaka till jobbet för fskmöte. Sen var det dags att hämta barnen och gå hem. Dagen försvann i ett navs. O just det blev tom promenad i morse. Lite kortare än vanligt men uppfriskande ändå:)

Fick bli en liten power nap efter jag fått i mig mellanmål. O så lite pyssel med Amanda. så nu har även 2 av hennes gosedjur halloweenkläder; ) Bara älskar hennes fantastiska fantasi ♡♡ 
Blev faktiskt lite höstpyssel för mig med i helgen. Lite ljusarrangemang. Mycket nöjd :)
Vad var det då som var äntligen? ? Jo hör o häpna jag tog mig till gymmet efter middagen:) Lite snorig fortfarande men pigg i kroppen tycker jag. Så jag tänkte jag börjar soft med ett 30 min gruppflexpass. Första gången men absolut inte sista. O efter det så kände jag mig så full av energi så det blev mitt ena gympass :) Känns så jäkla bra efteråt:)
Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela