levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Bara en vecka sen. ..

Publicerad 2016-10-09 20:03:18 i

för en vecka sen njöt vi av sol och värme, idag slåss vi mot hösrrusk...
Ingen hemlighet att jag föredrar värmen; ) 
Har haft en riktigt härlig helg. Mannen överraskade med en förtidig födelsedagspresent i fredags. Jag var riktigt nyfiken och det visade sig att han bokat tid åt mig hos en nagelteknolog :) Så nu har jag riktigt fina naglar :) Får se hur de fungerar att jobba med. De är rätt så långa;)
Sen fortsatte överraskning med en försenad bröllopspresent i form av egentid med min älskling. Han hade bokat en svit på ett hotell i stan. Så vi lämnade barnen och sedan väntade middag, bubbel och bubbelbad på rummet. Så najs och precis vad jag behövde efter denna vecka ♡♡ 
Såklart blev det också mumsig frukostbuffe på hotellet och sedan en sväng på stan och lunch på tu man hand :)

Idag hade jag som sagt lite visning här hemma idag. Tyvärr blev det många avhopp men vi som var här fick en mysig visning av forevers produkter. O det blev lite beställningar.
Efter helgens frossande så ska jag nu ta tag i kost och träning igen. fredags tabatan är inbokad och maten planerad. Dags att ta fram målmedvetenheten igen efter semestern; )

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela