levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Efterlängtad fredag

Publicerad 2016-10-06 20:59:24 i

Imorgon är det äntligen fredag, vår härliga semestervecka flög snabbt förbi och det var pang boom in I verkligheten igen. Och det har känts i kroppen. Har inte alls haft den energi jag brukar ha utan mest känts som ett tomt skal faktiskt... Hoppas verkligen att den känslan försvinner efter helgen. Och energin är tillbaka som vanligt på måndag. 

Ser fram emot helgen då min man överraskat mig med en present eftersom jag fyller år på tisdag. Vi ska iväg på något, barnen ska sova borta och tydligen vi också:) 

♡The live of my life♡ Det ända jag hållt fast vid under många förändringar. Han som står ut med mina upp och nergångar, min spontanitet och målmedvetenhet. Tack för att du finns och står ut med mig♡
o på söndag kommer min Hälsocoach hit och presenterar lite av forevers produkter. ska ha en liten "ta hand om dig själv" eftermiddag. Vi blir en rar liten skara på 5 personer men hoppas att det dyker upp fler. Ska baka en nyttig kaka som jag är väldigt nyfiken på:)

Träning denna veckan har också legat på hyllan men promenader har det blivit iallafall. Har varit riktigt låg och trött men hoppas som sagt att glöden är tillbaka på måndag både kring jobb och träning. 

Här vill jag alltid vara... Lugnet, glädjen, alla känslor. Om det är i denna miljö jag mår bäst, borde jag inte hitta ett sätt att alltid befinna mig så då;) Bara en tanke...

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela