levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

ett åt äldre

Publicerad 2016-10-11 20:36:30 i

Jaha då var man 33.. Vi firade ju i helgen men idag har jag fått många Grattis, kramar och skönsång. Blev ävem firad igår med tre rätters av mina fina kollegor♡ Det känns lite att man blir äldre och det har hänt en del under åren;)

Mitt största problem är nog att acceptera nuet. Tankar som ska det vara såhär. Vad händer mer liksom. men intalar mig själv att njuta av nuet för tiden går så himla snabbt. Nu är halva nöjet att se barnen växa upp och se vad de väljer att hitta på..Kärlek till max.
Fick förresten oväntat besök av min kära syster som lämnade en present. En my parfym som jag var i akut behov av😊 Britney spears, den doftade lovely.
annars är jag faktiskt är rätt nöjd med är att jag nu vid 33 års ålder är bättre tränad än någonsin. Har koll på vad jag äter o vad jag behöver för att må bra. Med åldern måste man ju faktiskt tänka lite på vad man stoppar i sig annars går det utför😁 Visst har väl blivit en del slarv nu pga semester och födelsedagsfirande men det är bara att köra på igen. Vad gör det i det stora hela trots allt;)

Ha det gott! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela