levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

från utbildning till föreläsning..

Publicerad 2016-10-17 21:21:34 i

Idag är huvudet proppfullt. .
Började dagen med att öppna på fritids och sedan vidare till utbildning för ombud för lärarförbundet. Så massa info där, för att efter middagen bege mig till gymmet för en föreläsning om kost och träning. Mycket intressant förövrigt. Tyvärr håller ju min förkylning i sig så träning blev det ej:/

Annars har jag en sjukt obehaglig känsla i kroppen idag.. Kan inte sätta fingret på vad som ger mig känslan. Men det känns som jag har en stor klump i magen som bara vill explodera.. Mystiskt och galet obehagligt.. Den har lagt sig lite nu efter en mysig stund med barnen. Men gör sig ändå påmind och såklart så snurrar tankarna på vad det kan vara som påverkar mig... 

Förövrigt fick stoffe hämta hem barnen tidigare idag då Amanda klagat på att hon mått dåligt.. Nu ikväll har hon däremot varit hur pigg o glad som helst :)  Så hon behövde väl bara vila lite. 

Imorgon är det ytterligare en utbildningsdag. Så hoppas på lite matnyttig info så jag kan hjälpa kollegor som behöver stöd på bästa sätt.

ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela