levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Hel igen

Publicerad 2016-10-23 22:26:09 i

Efter 3 dagar som gräsänka så blev jag inatt hel igen. En glad överraskning att älsklingen  kom hem tidigare än vad vi väntat oss♡♡
Det känns så oerhört tomt när han inte är här. Behöver egentligen inte säga så mycket men bara hans blotta närvaro får mig att känna mig hel och trygg♡

Nu väntar en ny vecka som börjar med ännu ett fackligt möte. Men jag öppnar som vanligt på fritids innan mötet. Ska bli intressant. 

Min förkylning håller fortfarande i sig. Jäkligt envis den där. Men hoppas verkligen den lugnar sig och jag får till träning. Har bokat in ett nytt pass jag hoppas kunna prova tisdag. Annars blir det iallafall yoga på onsdag. 

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela