levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Hemma igen

Publicerad 2016-10-03 21:51:47 i

Livet är inte dagarna som går det är dagarna du minns..

Vi har haft en helt underbar vecka i Spanien. Första gången vi åkt dit och vi kommer definitivt åka dit igen. Så lugnt och skönt. Rent och fräscht och vacker strand. Vi var i Almeria som ligger på den "solsäkra" kusten. och sol är precis vad vi haft. Så varmt och skönt, ett par rätt så blåsiga dagar men vi hade lä inne på vårt hotell.
Är ju lite bortskämd med den grekiska maten och inget slår det. men helt ok mat. Speciellt fisken som var färsk och riktigt smaskig. Vilken skillnad det är på färsk fisk och frusen. Vi var inne i stan en dag och där låg den färska fisken på is;)
Har faktiskt fått in träning också då vi hade gym på hotellet. så två mornar var jag där iallafall och två mornar tog jag pw på den fantastiska strandpromenaden. 
Imorgon lär min morgonpromenad vara en aning kyligare;)Känns sådär att behöva jobba imorgon men det är bara att ta tag i vardagen igen. Har tid med min PT imorgon också.. Känns sådär efter denna veckans frossande;) Hoppar nog tanita vägningen... samtidigt kan det vara intressant o se vad bara en vecka kan göra ;)
Ha det gott! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela