levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

klumpigt

Publicerad 2016-10-16 17:53:58 i

Mår mycket bättre här hemma nu iallafall fysiskt ;) telefonen ringde 12 : 25 och Amandas kompis efterlyste henne på kalaset... kalaset som jag trodde började 14 började 12 till 14. .. Amanda som stod i duschen blev jätteledsen 😢 och ville inte alls stressa dit o vara sen... Så med skuldkänslor deluxe så erbjöd jag bio som plåster på såren. och det gick hem. Blev även subway och yoggiboost. Så en något dyrare söndag än vad jag räknat med;)

annars råder ett mindre flyttkaos här hemma. Vår nya säng levererades i fredags och det kändes onödigt att bygga ihop den där nere när vi ändå bestämt att vi ska flytta och och barnen ska få nedanvåningen(inredd källare) som sin. så nu flyttas möbler successivt o här ser ut som bombnedslag...
Men sängen är fin:) och skön
Väggarna ska målas och det ska en heltäckningsmatta på vårt rum. Och så ska garderoben fixas. men en sak i taget detta får duga så länge.

Nu hoppas jag bara att förkylningen ska ge med sig så jag kan börja träna igen😡

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela