levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Krasslig

Publicerad 2016-10-14 13:18:53 i

Man ska aldrig säga att det var längesen jag var sjuk...
I måndags kändes jag huvudvärk komma krypandes på kvällen. Men mådde ändå ok tisdag när jag vaknade... Satt o sa just det i personalrummet att det var längesen jag var sjuk... På onsdagen kände jag tydlig frossa och halsont. men tänkte det går över.. 
O så då igår imorse.. vaknade med halsont deluxe och feber... Så typiskt! tänkte först att jag orkar ändå men insåg rätt snabbt hur mör min kropp var:( 
Så igår och idag har jag fått vara hemma o kurera mig.. Känns bättre idag mest slö o snorig
 ingen feber o knappt någon halsont så det var nog väldigt bra att jag inte tvingade iväg mig själv igår. Man måste lyssna på kroppen ibland men jag känner sådan skuld när jag lämnar mina kollegor i sticket. Men bättre att bli frisk snabbt och inte smitta ner alla än att kämpa och smitta ner andra och själv ligga länge sen.

Något roligare är att vi fick vår nya säng levererad idag:) Vi fyndade på trademax. Bara hoppas den lever upp till våra förväntningar ;)
Ha en trevlig helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela