levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Ödet

Publicerad 2016-10-18 22:05:45 i

Är lite besviken på mig själv just nu då jag efter semestern inte riktigt kommit in i mitt rätta flow igen. Träningen är som bortblåst känns det som. Men nu är det ju pga en envis förkylning. Inte ens morgonpromenaderna blir av... Där kan jag väl skylla lite på mörkret och vädret om jag nu tvunget ska skylla på något;)
Kosten är iallafall bra... eller ja iallafall på dagarna.. Men på kvällen när man tycker lite synd om sig själv så slinker tyvärr godiset ner..
Men jag ska bli duktigare på det där igen, det är ju trots allt bara jag själv som får lida för det😜
Men jag är ju också sådan att jag tror på ödet. Det är såhär nu för någon anledning helt enkelt. Vad som händer händer pga olika val man gör. Har tänkt på det mycket innan när jag sökt olika jobb o så. Det finns alltid en anledning till varför det blivit som det blivit. O hade inte vissa saker hänt så hade jag inte lärt mig och varit den jag är idag.
Som mötet med min man. Vi träffades på gymnasiet när jag valde en kurs som var något helt annat än det jag trodde. Men hade jag inte valt den så hade vi inte träffats på samma sätt förmodligen ♡
Man kan inte alltid förstå varför vissa saker händer. Men jag tror det finns en mening. Nu får ödet visa min väg om vad som händer näst. Är mina förvirrade tankar något som kommer förändra eller är det bara något jag ska lära av.. Det återstår o se..
Djupa tankar denna tisdagskväll;) 

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela