levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Träningsvärk

Publicerad 2016-10-25 22:42:29 i

Det känns i kroppen att jag äntligen kom till gymmet igår. Och det blev piloxing idag. Ett trevligt pass som jag hoppas jag kan ge allt på nästa gång. Idag var det träningsvärk och förkylningen som hämnades mig lite. Men jag genomförde så gott jag kunde. Ska bli skönt med lite yoga imorgon men lär väl känna träningsvärken då också;) 

Fick ett roligt meddelande idag att Amanda ska få vara med i P4 Kristianstads eftermiddagsshow på fredag. Detta pga hennes "gubbes" medverkan i minimello :) Tyvärr så tror vi inte låten gick hem men resultatet får vi på lördag. Men Amanda tycker det ska bli spännande att få vara med på radion :)
Här har vi gruppen Jazzcats som Brillan (längst till vänster ) var med i:) Bilden lånad från svtplays sida om minimello.

ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela