levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

Upp som en sol...

Publicerad 2016-10-26 21:39:46 i

Idag har varit en riktigt bra dag. Förmiddagen spenderades på österängsbibliotek och på en lekplats i det friska höstvädret. Och på lunchen passade jag på att köpa lite fika och praliner till mina underbara kollegor som står ut med mig;)
Det blev uppskattat på vår planering :)
En planering som verkligen kändes jättebra. Känns som jag hittat lite mig själv igen och det tänk och idéer om den rödatråden har börjat bubbla. och detta känns fantastiskt bra. Känslan att känna att jag faktiskt tycker jag gjort ett bra jobb är sällsynt hos mig. Så när jag faktiskt uppskattar mig själv och det jag gör blir jag extra glad:) 
Dagen blev ännu bättre av en härlig höstpromenad när Amanda var på dans. 
och efter att ha avnjutit en mumsig måltid som mannen lagat så var tanken att jag skulle på Yoga. Med sällskap av fina Cillan så åkte jag till actic men passet var då inställt pga sjukdom. Men vi tog en tur på crosstrainern istället o traggade :) Mycket trevligt sällskap och lagom svettigt..

Ha det gott 

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2016-10-26 22:22:50

Tack för att du drog dit mig o för trevligt sällskap! ❤️

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-26 23:04:08

Tack för chokladen och "jag står ut"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela