levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

ATC

Publicerad 2016-09-19 20:56:55 i

Shit idag var det riktigt svettigt. och efter att ha kämpat med att montera ner det sista av poolen hör hemma så var jag rätt mör i armarna.. Men jag fixade det!! Känns riktigt gött efteråt;)

Var hemma hos Dixie på lunchen idag o det blev en riktig proteinbomb till lunch. Omelett på 2 ägg 120g kycklingfile o lite mozzarella. O grönsaker såklart. Mumsigt värre :) 
Satsar på att jag orka springa istället för att gå imorgonbitti. Imorgon är det nämligen vår bröllopsdag ♡ 2 år ♡ Så jag ska bjuda ut mannen på middag tänkte jag:) O då ska det mumsas; )

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela