levharonu.blogg.se

En blogg om mig här och nu. Grunden är mitt nyfunna hälsointresse med träning och kost. Samt smått o gott kring mitt liv som fru, tvåbarnsmamma o vardagliga ting:)

swisch

Publicerad 2016-09-18 20:54:52 i

Ännu en vecka har swischat förbi. En mycket trevlig vecka. I fredags var det personalfest och det var riktigt roligt. Lördagen var däremot emellanåt lite sliten;) Skulle varit barnvakter men tyvärr blev lilleman sjuk:( Började att packa så smått o vi är alla så redo att få åka iväg och njuta.
Idag däremot har energin varit på topp :) Tog lite sovmorgon och sedan en löparrunda i härligt solsken. Sen försvann minsann solen o det har varit rätt höstigt väder. Känner mig väldigt duktig då jag städat, trimmat Dixie, monterat ner poolen, gjort ett mindre styrkepass på gymmet och handlat idag. Full med energi som sagt;) Nu däremot är jag nerslagen i soffan o njuter av en kopp The. 
Ha det gott!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Helena

31 Gift 2 barnsmamma villa, volvo o vovve :) Livsnjutare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela